Bieżące informacje

Oferta Pracy - Inspektor Zespołu ds. Teleinformatyki.

Data publikacji 18.08.2021

Komendant Powiatowy Policji w Strzelinie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Zespołu ds. Teleinformatyki.

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
  • Wykształcenie: średnie informatyczne,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z informatyką i teleinformatyką lub o podobnym zakresie zadań,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • Miejsce do odświeżenia się,
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.

Warunku pracy:

  • Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Praca dynamiczna na terenie urzędu i jednostki jemu podległej.

Dodatkowe informacje:

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail),
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru,
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert,
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy,
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Twoja aplikacja musi zawierać:

  • CV i list motywacyjny,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dołącz, jeśli posiadasz: 

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

 

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 83022" na adres:

 

Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 87 23 209
 
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

więcej informacji:

1) https://nabory.kprm.gov.pl/dolnoslaskie/strzelin/inspektor,83022,v7 

2) http://bip.strzelin.policja.gov.pl/168/oferty-pracy-przyjecie/34928,Inspektor-Zespolu-ds-Teleinformatyki.html

Powrót na górę strony