Oferta Pracy - Inspektor Zespołu ds. Teleinformatyki.
Data publikacji 18.08.2021
Komendant Powiatowy Policji w Strzelinie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor Zespołu ds. Teleinformatyki.
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: średnie informatyczne,
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z informatyką i teleinformatyką lub o podobnym zakresie zadań,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- Posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- Miejsce do odświeżenia się,
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu,
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
Warunku pracy:
- Praca przez 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych. Praca statyczna - przy monitorze ekranowym. Praca dynamiczna na terenie urzędu i jednostki jemu podległej.
Dodatkowe informacje:
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail),
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru,
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert,
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy,
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca,
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Twoja aplikacja musi zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dołącz, jeśli posiadasz:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 83022" na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Strzelinie
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
ul. Wolności 15
57-100 Strzelin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 87 23 209
lub mailowego na adres: anita.malinowska@strzelin.wr.policja.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
więcej informacji:
1) https://nabory.kprm.gov.pl/dolnoslaskie/strzelin/inspektor,83022,v7
2) http://bip.strzelin.policja.gov.pl/168/oferty-pracy-przyjecie/34928,Inspektor-Zespolu-ds-Teleinformatyki.html